· 

Review Star Sock

Nadat ik in de vorige review van Xtorm vertelde dat ik in het warme Nieuw Zeeland was, ben ik inmiddels weer in het niet zo warme Nederland. Juist voor dit koude weer heb ik deze week een review van een paar heelijk warme sokken van Star Sock! Zoals de naam als zegt produceert Star Sock sokken. Star Sock heeft twee eigen merken: Healthy Seas socks en Jack Brent. Daarnaast produceren ze momenteel huismerk sokken voor grote Europese winkelketens en warenhuizen zoals Kaufland, Takko NKD, zweet winkel, Zeeman en Albert Heijn. Ze produceren dus duurzame sokken die voor een goede prijs in de winkels liggen. Meer informatie over de duurzaamheid van deze sokken vind je hier

star-sock-sokken-healthy-seas-socks

De sokken die ik getest heb zijn van het merk Healthy seas socks. Star Sock is mede-oprichter van het Healthy Seas Initiative . Deze sokken zijn gemaakt met ECONYL®, een garen gemaakt door upcycling van oude visnetten. Bij Star Sock hebben ze de exclusieve licentie voor het produceren en verkopen van sokken met deze spannende en innovatieve garens.

 

Met dit weer hoefde ik er niet lang over na te denken wat het perfect moment was om deze sokken te testen. Namelijk, lekker in de avond op de bank met een dekentje en deze heerlijk warme sokken. En wat zijn ze lekker warm! Met deze sokken zal ik geen koude voeten meer krijgen!

star-sock-sokken-healthy-seas-socks

Ik was enorm benieuwd naar de kwaliteit van de sokken. Ik had namelijk nog nooit sokken aangehad die gemaakt waren van oude visnetten. Ik vind het idee van het recyclen van visnetten echt een goed initiatief maar wel wel heel benieuwd of de sokken dan nog wel van goede kwaliteit kunnen zijn. 

 

Tijdens het testen heb ik gemerkt dat de kwaliteit van de sokken echt heel goed is. Daarnaast zitten ze ook echt heel erg lekker en zijn ze, zoals ik al eerder noemde, erg lekker warm. Kortom, heerlijke sokken voor de wintermaanden!

Wil je meer informatie over Star Sock, klik dan hier


Reactie schrijven

Commentaren: 0