· 

Review Xtorm

Deze week een review van een hybrid solar bank van Xtorm. De Hybrid Solar Bank beschikt over een interne batterij van 10.000mAh, deze kan genoeg energie opslaan om uw smartphone 4½ keer op te laden. De interne batterij is weer op te laden via USB of netstroom, of door gebruik te maken van het zonnepaneel.

Xtorm-solar-powerbank

Ik heb deze powerbank getest in New Zealand, waar ik een road trip gemaakt heb. Omdat het in New Zealand nu zomer is, was dit een perfect moment om de powerbank te testen. 

 

Ik vind de powerbank gemakkelijk in gebruik, hij heeft een LED power indicator die aangeeft hoeveel energie de powerbank nog heeft. Daarnaast heeft de powerbank ook twee USB poorten waardoor je twee apparaten tegelijk op kan laden. Perfect voor een road trip dus. Daarnaast is de powerbank waterdicht (IP44). Ook dit is handig als je gaat hiken tijdens je road trip. Met deze powerbank heb je ook meteen een zaklamp, deze gaat aan als je de aan/uit knop lang inhoud. Super handig als je midden in de nacht nog ergens naar toe wil. 

Xtorm-solar-powerbank

Natuurlijk zitten er ook nadelen aan deze powerbank. Zo vind ik de powerbank echt heel erg groot. Als je deze vergelijkt met andere powerbanks, is hij echt een stuk groter en daarmee ook wat lomper. Gelukkig heeft de powerbank wel goede bescherming aan de zijkanten waardoor hij niet snel beschadigd. 

 

Ook vind ik dat de powerbank niet snel oplaad. Dit is geen probleem als je hem 'snachts aan het stroom legt, maar als je wil opladen met zonlicht, vind ik het niet zo gemakkelijk. Vergeleken met een andere ''normale'' powerbank maakt dit niet zo veel uit, het solar gedeelte is alleen maar een plus! 

Xtorm-solar-powerbank

Mijn eindoordeel van deze powerbank is positief. De powerbank werkt goed en fijn, is gemakkelijk in gebruik en overal mee naartoe te nemen. Ik vind hem super handig voor op vakantie zou hem zeker aanraden voor avontuurlijke lezers! 

De powerbank is te bestellen voor €39,99*

* op moment van schrijven

#gekregen

Xtorm-solar-powerbank

Reactie schrijven

Commentaren: 0