· 

Review Global Impacts

Deze week de tweede review van Global Impacts. In de vorige review vertel ik mijn ervaring met de Global Impacts armband, in deze review zal ik mijn ervaring delen met de onderzetters van Global Impacts. De onderzetters zijn gemaakt van gerecyclede winkeltassen. 

De onderzetters van Global Impacts zijn gemaakt van gerecycled plastic en zijn verkrijgbaar in twee maten, namelijk small en Large en zijn verkrijgbaar in een set van 4 of van 8. 

 

Ik vind het echt een super leuk idee dat oude plastic zakken omgevormd kunnen worden naar een onderzetter, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik toch het idee had dat dit niet ging werken. Omdat alle onderzetters hand gemaakt zijn, zijn ze niet precies plat. En hoewel je wel iets voorzichtiger moet zijn dan met houten onderzetters, ben ik hier wel op terug gekomen. 

 

Ik gebruik de onderzetters nu al een tijdje en er is nog geen glas omgevallen. Ze zijn stabel en doen zeker niet onder voor normale onderzettens. Ik adviseer wel om er een glas iets voorzichtiger neer te zetten. 

Global-impacts-duuzame-onderzetters

De onderzetters zijn verkrijgbaar voor:

Small set van 4 $15*

Small set van 8 $20*

Large set van 4 $25*

Large set van 8 $35*

 

Alle bedragen zijn op basis van CAD (candese dollar) 

 

* Op moment van schrijven

#gekregen

Reactie schrijven

Commentaren: 0