· 

Review Global Impacts armband

Vandaag de eerste review van een sieraad! In deze review zal ik het armbandje van Global Impacts gaan testen!

Global-impacts-duuzame-armband-review-ervaring

Het armbandje werd geleverd in een mooi kartonnen doosje verpakt met een lindje en een kaartje met: Handmade with love. Het eerste wat mij opviel toen ik het armbandje uitpakte was de kwaliteit. Hoewel het gemaakt is van gerecyclede tijdschriften, voelt het aan als echte stevige kraaltjes. 

 

Het armbandje heeft verschillende rustige kleuren waardoor het niet saai is, maar ook niet druk. Ik vind het armbandje prachtig gemaakt en het is een duurzaam product dat wat mij betreft niet onderdoet aan een ander armbandje. 

 

Dit armbandje is gemaakt van gerecycleerde tijdschriften en is bekleed in een waterdichte coating. Vanwege de willekeurige aard van het gebruikte papier, is elke armbad uniek. 

Single Strand Paper Bead Bracelet is te bestellen v.a. $15* 

 

7'' =  17,78 cm

8'' = 20,32 cm

9'' = 22,86 cm

#gekregen.

* op moment van schrijven

Global-impacts-duuzame-armband-review-ervaring
Global-impacts-duuzame-armband-review-ervaring

Reactie schrijven

Commentaren: 0