· 

Review Marcel's Green Soap

Na de review van Greenspeed van afgelopen week, is er deze week weer een review die te maken hebben met schoonmaken. Deze week test in namelijk de producten van Marcel's green soap! Marcel's Green Soap is ontstaan bij, je raad het al, Marcel. Hij vond het geen prettig idee dat zijn gootsteenkastje vol stond met agressieve, chemische spullen waar de wereld niet bepaald schoner van wordt. Dat moest anders kunnen. En wat ook prettig zou zijn: misschien eens iets wat écht lekker ruikt. Dat zou schoonmaken een stuk leuker maken. De producten die ik test zijn: Sandelhout & Kardemom handzeep en de vaatwastabletten Grapefruit & Limoen.

Marcels-green-soap-grapefruit-lime-review-ervaring
Marcels-green-soap-review-ervaring

Zoals je misschien wel hebt gelezen in de blogpost van vorige week, ben ik niet snel tevreden over vaatwastabletten. De vaatwastabletten van Marcel's green soap zijn mij erg goed bevallen. Ik heb deze tabletten gebruikt met overschalen waar vaak etensresten aan blijven zitten. Het eerste wat opvalt als je de verpakking open doet, is de geur. De geur van de vaatwastabletten is Grapefruit en Lime, deze geur herken je meteen. Ik vind dit echt een pluspunt van deze vaatwastabletten.

 

Daarnaast werken ze goed, ze maken de vaat schoon en laten de vaatwasser weer fris ruiken. Daarnaast is het natuurlijk super dat ze beter zijn voor het milieu van andere vaatwastabletten. Zoals alle producten van Marcel’s Green Soap, bevatten de vaatwastabletten geen kleurstoffen, parabenen, fosfaten, chloor, ammonia of zuren. Ze zijn 99% biologisch afbreekbaar. Ik ben zeker tevreden over deze vaatwastabletten, maar de vaatwastabletten van Ecover hebben toch mijn voorkeur.

Het tweede product van Marcel's Green Soap dat ik getest heb, is de handzeep Sandelhout & Kardemon. Deze handzeep Sandelhout & Kardemom is gemaakt van plantaardige zepen en verrijkt met biologische Kardemom olie en een Sandelhout & Kardemom parfum. Met extra glycerine om je handen een prettig en zacht gevoel te geven. Zoals alle producten van Marcel’s Green Soap bevat de handzeep geen kleurstoffen, parabenen, fosfaten, chloor, ammonia of zuren. De zeep is 100% natuurlijk en 99% biologisch afbreekbaar. 

 

Ik ben zo blij met deze zeep! Ik vind hem echt heel erg lekker ruiken. Ik had geen idee wat voor geur ik kon verwachten bij Sandelhout en Kardemon, en hoewel ik de geur nog steeds niet goed thuis kan brengen, vind ik de geur wel echt heerlijk. De zeep voelt heel zacht voor je handen en maakt mijn huid niet droog. Hoewel mijn vriend de geur niet zo lekker vind, is het mijn favoriete zeep!

De vaatwastabletten, 24 stuks, zijn te koop v.a €6,99*

 

* op moment van schrijven

 

#gekregen

De handzeep Sandelhout & Kardemom, 250 ml, is te koop v.a €3,49*

 

* op moment van schrijven

 

#gekregen

 


Reactie schrijven

Commentaren: 0