· 

Jouwbox Editie 2: Een selectie uit producten speciaal voor een gezonde lifestyle

Yes! Daar is hij dan eindelijk, de 2e editie van de Jouwbox! In mei schreef ik al over de eerste editie van de Jouxbox, en nu is editie 2 uit! Ken je de Jouwbox nog niet? De Jouwbox bevat een selectie uit producten speciaal voor een gezonde lifestyle. De producten zijn speciaal geselecteerd door Ralph Moorman. De box bevat 10 producten met een totale waarde van €140, terwijl je voor de box maar €39 betaald. De box is in het leven geroepen om op een simpele manier wat meer inzicht te krijgen gezond en duurzaam leven! 

Jouwbox-toothpaste-baby-hair-en-bodywash-coconut-oil-visolie-kinderthee

Hoe is de Jouwbox onstaan?

In het Hormoonfactorprogramma draait leefstijl vooral om voeding, training en stress, maar dit is niet alles. Om de Hormoonfactorleefstijl echt compleet te maken is het ook van belang om goed te weten welke producten je gebruikt voor je huid, haar, tanden en tandvlees en of er via deze producten ongewenste stoffen in en op je lichaam terecht komen die de hormonale balans schaden en/of voor onnodige klachten en irritatie kunnen zorgen.

 

Om de juiste producten uit te kiezen is het lastig om de ingrediëntenlijst te ontcijferen als je hier geen achtergrond in hebt.

Daarom krijgt Ralph Moorman de laatste jaren vaak de vraag of hij even kan meekijken vanuit zijn biochemische kennis als Levensmiddelentechnoloog. Om het voor iedereen een stuk makkelijker te maken heeft hij de Ralph Moorman Favourites bedacht. In deze box zitten zijn favoriete producten die helemaal voldoen aan zijn strenge criteria.

Wat zit er in de Jouwbox?

Natuurlijk heb ik stiekem al gekeken wat er in de Jouwbox zit. Nu kan ik natuurlijk alle producten opsommen, maar er is iemand die veel beter kan vertellen wat er in zit, en waarom juist dat product in de box zit. Deze persoon is natuurlijk niemand minder dan Ralph Moorman. In het onderstaande filmpje zal hij de Jouxbox unboxen en zal hij precies vertellen wat er in de box zit en waarom.

Wat vind ik van de Jouwbox?

Ik vind de jouwbox echt een coadeautje voor mezelf. Wat is er nou beter dan een grote verrassingsbox, gevuld met heerlijke producten? De Jouxbox is echt een feestje om uit te pakken. Het wordt geleverd in een mooie stijlvolle doos en is super leuk ingepakt. Zodra je de doos open maakt komt een heerlijke geur je tegemoed waar ik zo blij van word! En dan heb ik het nog niet eens gehad over de producten. 

 

Deze box is echt voor mij gemaakt! Ik herken me namelijk precies in wat Ralph in de video verteld. Ik wil graag gezond en duurzaam leven, maar welke producten zijn nou goed voor mij? Welke producten lijken gezond maar zijn dat eigenlijk helemaal niet, en vooral, waar vind ik dan goede producten voor een betaalbare prijs. De Jouwbox biedt een gemakkelijke oplossing voor al deze problemen en daar ben ik echt heel erg blij mee. 

 

De producten die in de box zitten zijn echt heerlijk. Kokos olie gebruikte is al een tijdje, dus dat komt zeker van pas. Erg fijn dat is een biologische variant is, waardoor het lekker is, en ook nog eens goed voor het milieu. De thee ruikt heel erg lekker en is dus ook gezond. In plaats van bergen met suikers is deze thee zoet zonder ongezond te zijn. Ook deze thee is weer biologisch! 

jouwbox-kinderthee-coconut-cream

Wat ik ook erg fijn vind, is dat er een gezonde snack in de box zit. Zo kun je toch lekker snacken, maar blijf je gezond bezig. Ik ben erg benieuwd naar de JackFuit. Ik heb eigenlijk nog nooit gekookt met vleesvervangers, maar ik ben erg benieuwd. Gelukkig zit er een recept bij, dus dat moet goedkomen! 

 

Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik geen fan ben van visolie. Toen ik klein was heb ik wel eens visolie supplementen gehad, maar deze vond ik heel erg vies. Daarom laat ik deze altijd staan in de winkel en kies ik liever voor andere voedingssupplementen. Maar, omdat deze visolie in de box zitten, ga ik ze zeker proberen!

Jouwbox-jackfruit-visolie-Bite

Zoals ik ook al vertelde in mijn vorige blog, is deTraay een van mijn leveranciers voor mijn honing webshop HoneyLicious. Ik ben dus bekend met hun producten en de kwaliteit van de producten. Super fijn dat er weer een deTraay product is deze box zit. Ik ben het ook zeker met Ralph eens dat babyshampoo of douchegel goede te gebruiken is voor volwassenen. Het is namelijk heerlijk zacht aan de huid! 

 

Ik ben erg benieuwd naar de tandpasta! Ik ben het zeker met Ralph eens dat gezond tandvlees belangrijk is voor de algemene gezondheid. De tandpasta zorgt voor de heerlijke geur als je de Jouwbox opent. De geur doet mij denken aan de aloë vera. 

Jouwbox-toothpaste-baby-hair-en-bodywash

Dan blijven er nog drie producten over, namelijk de Moisterizer, de Eye balm en het boost mask. Alle drie heerlijke prdocuten van een super goede kwaliteit. Deze producten passen heel goed in deze box. Het is namelijk echt een verwenbox en deze producten zijn zeker geschikt om jezelf goed te verwennen! Zeker een heerlijke aanvulling op de andere producten!

Jouwbox-moisterizer-eye-balm-mudmask

Kortingscodes en winactie

Hoewel de box al super goedkoop is, kun je hem zelfs gratis krijgen! Je kunt namelijk je aankoopbedrag terug winnen! Wat moet je daarvoor doen? Upload een foto van jouw favoriete product of van de box op social media met #Jouwbox en win je aankoopbedrag terug! Elke maand wordt er een winnaar bekend gemaakt! 

 

Naast deze winactie heb ik nog een kortingscode voor je! Wil jij nou ook een Jouwbox (wie wil dat nou niet?) dan kun je die bestellen met 10% korting. Hiervoor gebruik je de volgende kortingsbon: RalphM18.

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0