· 

Review Snaaiplank

Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn laatste artikel plaatste. Dat is niet zomaar, ik was namelijk druk bezig met mijn afstudeerscriptie. Gelukkig is dat nu klaar, want ik ben afgestudeerd! Daarom is het dus weer de hoogste tijd voor een nieuwe review, namelijk van de Snaaiplank! Ik heb de medium 65cm snaaiplank getest. Benieuwd wat ik van deze duurzame snaaiplank vind? Lees dan snel verder. 

de-snaaiplank

Hoe leuk is deze plank?! Ik vind het echt super leuk om op vrijdagmiddag even een momentje te pakken en echt te genieten. Het punt is alleen, dat ik dat eigenlijk nooit doe. Het is druk, er moeten nog boodschappen gehaald worden, en waar leg je al dat eten dan op? Ik vond het daarom super leuk om de snaaiplank te proberen.

 

En het werkt!  Ik ben naar de supermarkt gegaan en heb verschillende soorten hapjes gehaald. Daarna heb ik alles op de snaaiplank gelegd. Het ziet er echt zo gezellig uit! We hebben echt een hele gezellige middag gehad. 

de-snaaiplank

De snaaiplank is is echt van goede kwaliteit, maar je ziet echt goed dat het gemaakt is van oude kaasplanken.  In mijn plank zit er aan de achterkant een grote deuk, wat deze plank meteen uniek maakt. Zoals je al merkt, ben ik echt enthousiast. Ik vind het zo leuk om deze plank op tafel te leggen met dit heerlijke weer, in de tuin met lekkere hapjes en een drankjes! De snaaiplank is zeker een aanrader dus!

De snaaiplank is te bestellen in verschillende maten en prijzen. 

Deze Snaaiplank is Medium en 65cm. Deze plank is te bestellen voor €34,98*

* Op het moment van schrijven

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0