· 

Review Van Hulley + WINACTIE!

Na de cosmetica producten van het duurzame merk Erica, test ik deze week weer een heel leuk en zeker duurzaam merk, namelijk Van Hulley. Zoals je in het artikel van Van Hulley kan lezen, maken zij van een oud overhemd een heel nieuw kledingstuk, namelijk een echt Van Hulley boxer! Om dit te testen, heb ik een overhemd opgestuurd, en inmiddels een geheel nieuwe creatie ontvangen! 

van-hulley

Het concept van Van Hulley is heel simpel, gooi je oude (versleten) overhemd niet weg, maar maak er iets nieuws van. De boxer die je hierboven ziet was eerst een overhemd. Deze paste niet meer, dus eigenlijk was dit overhemd beland in de kledingcontainer. Gelukkig heeft Van Hulley hem gered en is het nu een super leuke boxer. Dat is nog eens duurzaam!

van-hulley-overhemd
overhemd-van-hulley

Wat ik zo leuk vind aan Van Hulley, is het hele proces. Ik kreeg een envelop met een duidelijke uitleg wat ik moest doen, en een retourenvelop, zodat ik het overhemd gemakkelijk en gratis terug kon sturen. Op de foto's hieronder zie je het hele proces! 

Op de binnenkant van de envelop staat precies wat je moet doen, en daar vul je je adresgegevens in en kies je een model en maat. Ik heb gekozen voor een mannenboxer maat XXL.

Van-hulley-pakketje
van-hulley

Als je het overhemd in de envelop hebt gedaan, vouw je het dicht en kun je het volgens mij zo in de brievenbus doen. Ik heb het voor de zekerheid afgegeven bij het postkantoor. Omdat het een antwoordnummer is kost dit niks!

van-hulley
van-hulley

Na het opsturen had ik de gloednieuwe, handgemaakte boxer al binnen. Super leuk verpakt met een leuke persoonlijke tekst. Ze hebben het blauwe overhemd wat leuker gemaakt door de randen bij de sluiting af te werken met fel oranje garen. Dit past dan weer precies bij het Van Hulley logo rechts onderin op de broekspijp. Ook een leuk detail, het originele borstzakje, hebben ze nu gebruikt als broekzak op de achterkant van de boxer.

 

Over de kwaliteit van de boxer in het algemeen kan ik denk ik niet heel veel zeggen, omdat ik denk dat dit ook voor een groot gedeelte te maken heeft met de kwaliteit van het overhemd dat je opstuurt. Ik heb een overhemd van goede kwaliteit opgestuurd, deze boxer voelt ook super goed aan. Waar ik wel iets over kan zeggen, is de kwaliteit van het stikwerk. Ik moet zeggen dat ik echt ondersteboven ben van de kwaliteit van deze boxer. Dat het eerst een overhemd was vind ik moeilijk te geloven en kun je ook echt niet zien.

 

Het stikwerk is erg goed, en zeker erg stevig. Het geheel is goed aan elkaar gemaakt met een mooi patroon. Het gedeelte bij het kruis is mooi gemaakt en ziet er echt uit als een normale boxer met knopen, dat dit eerst de knopen en sluiting was van een overhemd valt niet meer op. Alle randen zijn goed afgewerkt en ook hier is het stikwerk weer keurig en stevig. De bovenkant heeft een elastiek waardoor de boxer altijd past, en lekker zit.   

 

Een Van Hulley boxer is er voor mannen, vrouwen en voor kinderen. 

van-hulley
van-hulley

WINACTIE!

Wil jij jouw oude overhemd ook om laten toveren tot een echte Van Hulley? Dat kan! Ik mag namelijk van Van Hulley een cadeaubon voor een echte Van Hulley weg geven! Meedoen is simpel, wat moet je doen om te winnen?

- Volg Sustainable Shopping op instagram (@sustainableshopping)

- Laat in de comments weten dat jij een Van Hulley wil winnen

 

Meedoen aan deze winactie kan tot en met 10 mei 2018 12.00uur.

Een Van Hulley is hier te bestellen voor €29,50*

 

*Op moment van schrijven

#gekregen

Reactie schrijven

Commentaren: 2
  • #1

    Miriam (dinsdag, 08 mei 2018 15:25)

    Ik zou graag een cadeaubon voor een echte Van Hulley winnen! Leuk om mezelf mee te verwennen

  • #2

    Josie (dinsdag, 08 mei 2018 23:02)

    Echt een super tof concept! Ik zou heel graag een van hulley cadeau bon willen winnen :)