· 

Review Kaerel Skincare

Na het t shirt van Bello & Eco van afgelopen week, heb ik deze week weer een review speciaal voor mannen! De producten van deze week, die wederom getest werden door mijn lieve vriend, zijn de producten uit de all in one box van Kaerel Skincare. De all in one box bestaat uit Kaerel Gezichtscreme (75ml), Kaerel Scheercreme (100ml) en Kaerel Shampoo & Douchegel (200ml). 

kaerel-skincare-shampoo-shaving-cream-facial-cream

Het eerste product dat hij getest heeft is de scheercrème. Kaerel scheercrème is een milde scheercrème die zorgt voor een gladde huid. De crème maakt de huid en haarzakjes zacht, zodat het scheermes de haartjes makkelijk kan afsnijden. De natuurlijke ingrediënten zonnebloemolie en toverhazelaarextract beschermen, kalmeren en verzorgen de huid tijdens het scheren, waardoor de kans op huidirritaties wordt verkleind. 

 

Bij gebruik van deze scheercrème viel meteen op dat het een fijne crème is. Het scheert goed, en wat ook wel belangrijk is, het scheermesje raakt niet verstopt tijdens het scheren. Zoals hierboven al staat, de crème maakt de huid en de haarzakjes zacht zodat je soepel kunt scheren. Dit is ook echt het geval. Waar mijn vriend bij andere scheerschuim nog wel eens wat last krijgt van irritatie, is dat bij deze crème niet het geval. Dit komt omdat het mesje soepel over je huid gaat zonder ergens te blijven hangen. Tot nu toe allemaal heel positief, zijn er ook negatieve kanten aan deze crème? Het enige wat mijn vriend jammer vind, is dat je vrij veel nodig hebt. De crème schuimt niet zoals een scheerschuim, waardoor je er erg veel van moet gebruiken. Deze crème gaat dus wel snel op, maar werkt super goed en heeft een fijne neutrale geur.  

kaerel-skincare-shampoo-shaving-cream
kaerel-skincare-shampoo-shaving-cream

Het tweede product dat mijn vriend getest heeft, is de shampoo en douchegel. De Kaerel Shampoo & Douchegel is een 2-in-1. Voor je haar en voor je lichaam. De gel is krachtig en mild. De unieke samenstelling zorgt ervoor dat je haar goed schoon wordt, terwijl het je huid verzacht. De gel laat een natuurlijke geur achter.

 

 De natuurlijke geur zou ik omschrijven als een kleigeur. Toen ik het voor het eerst rook kon ik het niet helemaal thuisbrengen, maar ik vind het echt een kleigeur. Ik vind deze geur wel lekker, mijn vriend iets minder. Deze geur trekt wel snel weg als je de shampoo & douchegel gebruikt hebt. Mijn vriend vind het een fijn product. Het is fijn in gebruik en gemakkelijk dat het een 2-in-1 is. De Kaerel shampoo & douchegel schuimt heel goed en werkt goed zowel als shampoo, als douchegel. Wat ik wel gemerkt heb, is dat de shampoo hele sterke haargel wat minder verwijderd tijdens het wassen. Het is een grote tube, waar je niet veel nodig hebt om te wassen. Het gebruik is gemiddeld ten opzichte van andere douchegels en shampoos.  

kaerel-skincare-hair-and-bodywash

Het derde en laatste product is ook meteen het favoriete product van mijn vriend uit deze lijn. Dit product is de gezichtscrème. Kaerel gezichtscrème is een verzorgende en milde crème. De crème is licht van textuur en wordt makkelijk opgenomen door de huid. Hierdoor voedt, hydrateert en verzacht het de huid, mede door de shea butter en zonnebloemolie. Het is te gebruiken op ieder moment van de dag, ook direct na het scheren.

 

Mijn vriend heeft best wel een gevoelige huid en huidcrème gebruikt hij eigenlijk niet, wel aftershave. De gezichtscrème van Kaerel gebruikt mijn vriend daarom ook vooral na het scheren. De reden dat dit zijn favoriete product is, is omdat het zijn gevoelige huid kalmeert en zorgt voor een goed verzorgde huid op zijn gezicht. Door de scheercrème heeft hij al minder last van irritatie en de gezichtscrème maakt dat zijn huid verzorgt en goed aanvoelt. Je hebt weinig nodig en kan daarom lang met deze tube doen. De geur van deze gezichtscrème is hetzelfde als die van de scheercrème, neutraal dus. 

kaerel-skincare-facial-cream
kaerel-skincare-facial-cream

De all in one box is hier te bestellen voor €35*

*Op moment van schrijven

#gekregen

Reactie schrijven

Commentaren: 0