· 

Review Zerah

Na de hoodie van Kollateralschaden van afgelopen week, test ik deze week weer wat cosmetica producten. De producten die ik test zijn van het merk Zerah. Ik test drie verschillende huidverzorgingsproducten, de Heavenly Haircare Anti-Roos shampoo, de Divine Deo Stick Mini en Peaceful Pièces badmelts.

zerah-shampoo-bad-pieces-deo

Laten we beginnen met de shampoo. De shampoo heet heavenly haircare teatree anti-roos. Heavenly Haircare Anti-roos is een verzorgende honing-shampoo dat effectief is tegen roos door de etherische teatree olie die anti-bacterieel en schimmelwerend werkt. Deze shampoo is gemaakt van natuurlijke ingrediënten en zonder chemische conserveermiddelen, en is daarom minder lang houdbaar dan reguliere shampoos. De houdbaarheid is ten minste een half jaar. 

 

Het eerste wat ik dacht toen ik deze shampoo ging gebruiken was dat ik echt niet van de geur van deze shampoo houdt, ik vond het namelijk echt helemaal niet lekker ruiken. De shampoo voelt een beetje slijm-achtig aan, je hebt ook echt niet veel nodig om je haar volledig te wassen. Je kunt dus zeker lang doen met deze shampoo. Deze shampoo moet je eerst goed over je haar verdelen en daarna even laten intrekken. Dit heb ik dus ook gedaan. Zoals ik net al zei, ik vind de geur niet lekker, mààr, dit wordt helemaal goed gemaakt door het resultaat. Deze Zerah shampoo is echt een hele goede anti-roos shampoo. Ik heb echt heel stuk minder last van irritatie op mijn hoofdhuid, het is na een aantal wasbeurten zelfs bijna weg! Ik heb veel shampoo's geprobeerd, maar ik vind deze op het gebied van anti-roos zeker het beste!

zerah-teatree-anti-roos
zerah-heavenly-teatree-anti-roos

Het tweede product van Zerah dat ik het getest, is de Divine deo stick. Zerah Divine deo werkt net even iets anders dan reguliere deodorants, deze sluiten namelijk de poriën af, waardoor afvalstoffen niet meer uit het lichaam afgevoerd kunnen worden. De Zerah deodorant verstopt geen poriën, maar doodt de bacteriën. Hierdoor kunnen de afvalstoffen wel naar buiten komen, maar ruik je er niets van. 

 

Deze kleine deo ruikt echt super lekker naar grapefruit. De deo heeft ongeveer de grootte van een lippenstift, en smeert dus niet in een keer je hele oksel. Ik vond dit in het begin dus wel een beetje moeilijk. Je duwt voorzichting aan de onderkant van de stick, waardoor er, net als een lippenstift, een beetje deo omhoog komt. Dit smeer je op je oksels. Eventueel kun je het nog verder uitsmeren met je handen. Ik moest ik het begin zeker even wennen aan de manier van gebruik. Als je de stick te ver uitduwt, brokkelt de deo af en zit het overal. Ook het uitsmeren met mijn handen vind ik toch niet zo fijn, ik gebruik de stick dus puur als stick. 

 

Hoewel ik wat opstart probleempjes had met de deo van Zerah, ben ik inmiddels gewend aan het gebruik en gaat het gemakkelijk. De deo werkt echt heel goed. Als ik 's ochtends een dun laagje opsmeer, ruik ik de volgende ochtend nog steeds fris. Voor mij niet het aller gemakkelijkste in gebruik, maar het werkt wel echt heel goed. Een andere deo werkt misschien gemakkelijker, maar werkt vaak wel minder goed. 

 

Het enige minpunt aan deze deo vind ik dat als je hem alleen gebruikt als stick, deze stick vies wordt na vaker gebruik. Dit is alleen maar een minpunt ten opzicht van deo-pray, dit heb je namelijk ook met andere deo sticks. 

zerah-divine-deo
zerah-divine-deo

Het laatste product dat ik getest is heb zijn de Zerah Peaceful Pieces badmelt. Ik vind het heerlijk om eens in de zoveel tijd een lekker warm bad te vullen om daar dan vervolgens een aantal uur in te blijven liggen. Ik vind het altijd fijn om iets in mijn bad te doen, bruisballen, badolie of badmelts. Ik was daarom ook erg enthousiast om de badmelt van Zerah te testen. 

 

Deze badmelts ruiken naar lavendel en smelten heel snel in het water. Het badwater wordt meteen heerlijk vettig en je huid voelt meteen heerlijk verzorgt aan. De melts worden geleverd in een handig doosje waar je ze gemakkelijk in kunt bewaren, zodat ze ook niet nat worden. 

Ik ben echt fan van deze melts, ze werken gemakkelijk, je krijgt er vier per bestelling, je kunt ze bestellen in verschillende heerlijke geuren en ze verzorgen je huid goed zonder dat je nog een lange tijd moet wachten tot olie of bodylotion is ingetrokken. 

zerah-peaceful-pieces-badmelt
zerah-peaceful-pieces-badmelt

Heavenly haircare anti-roos is hier te bestellen voor €12,50*

 

Divine Deo Stick mini is hier te bestellen voor €4,50*

 

Peaceful Pieces is hier bestellen voor €5,50*

* op moment van schrijven

#gekregen

Reactie schrijven

Commentaren: 0