· 

Review Kollateralschaden

Deze week een review van een product dat ik al een tijdje wil testen, namelijk een kledingstuk! En wat voor kledingstuk, ik mocht namelijk een heerlijke hoodie testen van het merk Kollateralschaden. De hoodie is de Kolla hood inside out ash/black. 

Roos-black-hood-inside-out-kollateralschaden

Ik ben erg fan van hoodies. Ze zitten altijd lekker en ze zijn eigenlijk altijd lekker warm. En deze hoodie doet daar zeker niet voor onder! 

 

De hood van Kolla zit echt heerlijk. Zodra je de hood aantrekt voel je dat het een kledingstuk is van echte goede kwaliteit. Hij voelt heel stevig aan, heeft niet veel naden en is lekker warm en zit heerlijk. Zoals Kollateralschaden op hun site al aangeeft, deze hood valt echt als een soort sjaal, lekker losjes en comfortabel. De hood heeft is aan de buitenkant grijs en aan de binnenkant gedeeltelijk zwart. Je kunt deze hood namelijk op twee manieren dragen. Links onder net boven de zwarte rand staat het logo van Kollateralschaden.

Roos-black-hood-kollateralschaden

Deze hood heeft aan de achterkant, tot net onder je oksels een dubbele voering, de voorkant is volledig dubbel gevoerd. Hierdoor blijft je rug en je borst lekker warm, zonder dat je erg gaat zweten. Ze noemen dit zelf "milieuvriendelijke airconditioning". Ik vind dit echt een slim systeem, je blijft toch warm, zonder dat je te warm wordt. 

black-hood-kollateralschaden
Black-hood-kollateralschaden

Het leuke van deze hood is dat je hem op twee manieren kunt dragen. De binnenkant kan ook als buitenkant gedragen worden. Het zwarte wat je ziet op de rechtse foto is ook het gedeelte met de dubbele voering. 

 

Mijn eindoordeel van het eerste kledingstuk op Sustainable Shopping is dus super goed. De hood is mooi, wordt duurzaam geproduceerd en is op verschillende manieren te dragen. Maar wat ik het aller belangrijkste pluspunt vind van deze hood, is de kwaliteit. Deze hood heeft een fantastische kwaliteit en ik weet zeker dat ik hier nog jaren plezier van heb!

Deze hood is hier te bestellen voor €140* 

* Op moment van schrijven

#gekregen

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Xio (zaterdag, 31 maart 2018 11:22)

    Van dit soort merken word ik blij.Dit jaar ben ik me nog meer gaan richten op fair 'slow' fashion. Bedankt voor je review, erg behulpzaam