· 

Review Lovor

Na de heerlijke olie van afgelopen week, test ik deze week een stuk zeep van het merk Lovor, namelijk de melisse milde zeep.

lovor-zeep

Deze zeep is gemaakt voor een gevoelige huid en heeft een sterke lemon geur. De zeep gevat geen conserveringsmiddelen is niet getest op dieren en is geproduceerd in Kroatië. Deze zeep heeft, zoals op de verpakking staat een lemon geur, maar is het beste te omschrijven als een citronella kaars. 

lovor-zeep

Deze zeep doet mij heel erg denken aan de vakanties toen ik nog klein was. Op een camping hadden we namelijk altijd een citronella kaars tegen de muggen. Deze zeep ruikt precies hetzelfde. 

 

Hoewel deze zeep mij aanspreekt vanwege de geur, wil ik niet dat ik heel de dag ruik naar citronella. Gelukkig is dit niet het geval bij deze zeep. De zeep zelf heeft een hele sterke geur, maar als je de zeep gebruikt, vervaagd de geur best snel op je huid. Hierdoor ruik je dus niet heel de dag naar een citronella kaars. 

 

Deze zeep is gemaakt voor de gevoelige huid, wat super fijn is in deze koude wintermaanden. Hoewel het geen wonderen verricht, is het wel een fijne zeep met een leuke geur!

Deze zeep is te bestellen voor €5,95*

* Op moment van schrijven

#gekregen

Reactie schrijven

Commentaren: 0