· 

Review Double Beauty

Na de bodymilk van Derma van afgelopen week, test ik deze week weer een cosmetica product. Deze week test ik Double Beauty Monoï Oil Mirakel Treatment. 

Double-Beauty-Monoï-Oil-Miracle-Treatment

Deze multi-functionele natuurlijke olie biedt verzorging, bescherming, en herstel aan niet alleen de huid, maar ook je haar.

Volgens Double Beauty is deze treatment ideaal voor de meest gevoelige huid, voor verzorging, massage en zonbruining. Deze treatment bevat 99% pure Monoï de Tahiti.

 

De ingrediënten van deze treatment zijn: Cocos nucifera oil, Gardenia tahitensis flower, Perfume en Tocopherol. Het bevat geen parabenen of andere conserveermiddelen. 

double-beauty-miracle-treatment

De treatment is een olie. Ik was dus verbaasd toen het product binnen kwam, het was namelijk niet vloeibaar. Zoals op de achterkant beschreven staat, wordt deze olie pas vloeibaar bij een temperatuur van 22 graden. Deze olie moet je dus eerst in een bak warm water leggen. Na ongeveer 2,5 minuten is de buitenkant vloeibaar, genoeg om te gebruiken. Na ongeveer 10-15 minuten is het hele flesje vloeibaar.

 

Ik ben iemand die het ook erg leuk vind hoe een kaarsje eerst smelt en daarna weer hard wordt. Deze manier van het gebruiken van de olie vind ik dus ook echt heel leuk. Daarnaast vind ik het ook super makkelijk. Je kiest namelijk zelf hoeveel van het product vloeibaar wordt waardoor je nooit per ongeluk veel te veel gebruikt. 

double-beauty-miracle-treatment
double-beauty-miracle-treatment

De treatment ruikt echt heel erg lekker. Het is een olie die je niet alleen smeert omdat je een droge huid hebt of gespleten haarpunten hebt, het is ook een olie die je op wil smeren omdat het zo lekker ruikt!

 

De olie voelt heel fijn en erg voedend aan. Het zorgt voor een goede verzorging van de huid en is fijn in gebruik. In mijn gezicht heb ik een droge huid, deze olie werkt super goed om mijn gezicht te hydrateren en werkt als een soort serum. Daarnaast is het een heerlijke olie om te gebruiken als massage olie. De olie smeert fijn en ruikt heerlijk waardoor je er extra relaxed van wordt. 

Monoï olie is multifunctioneel. Double Beauty benoemd 12 manieren om de olie te gebruiken in hun blog!

De Double Beauty miracle treatment is te bestellen voor €19,95*

* Op moment van schrijven

#gekregen

Reactie schrijven

Commentaren: 0