· 

Review Derma

Zoals ik vertelde in de blog van afgelopen week, ben ik naar de gezondheidsbeurs geweest. Een van de merken die ik daar tegen kwam was het merk Derma. In deze review test ik een van de producten van dit merk, namelijk de hydraterende body milk. 

derma-body-milk

Derma Eco Woman Bodymilk is een uiterst hydraterende en voedende body lotion, die het natuurlijk evenwicht en de soepelheid van de huid verzekert. De bodymilk zorgt voor een zachte, gladde en goed gehydrateerde huid.

 

Derma Eco Woman Bodymilk is gemaakt op basis van zuivere, natuurlijke en biologische ingrediënten, waaronder abrikozenolie, aloë vera, vitamine E en natuurlijke oliën. Het bevat geen parfum, geen parabenen en geen kleurstoffen en minimaliseert daardoor het risico op allergieën en overgevoelige reacties. Derma Eco Woman Bodymilk draagt zowel het label van Asthma-Allergy Denmark als het Nordic Ecolabel. Bovendien werd hij als biologisch gecertificeerd door Ecocert.

derma-body-milk
derma-body-milk

De bodymilk trekt lekker snel in. Je hoeft dus geen uren te wachten tot de bodymilk droog is. Mijn huid voelt verzorgt als ik deze bodymilk gebruik. Mijn huid voelt inderdaad zacht aan, maar de bodymilk verricht geen wonderen op dat gebied. 

 

Dat er geen parfum in het product zit komt duidelijk terug in de geur van de bodymilk. De geur van de bodymilk is niet helemaal mijn smaak, het doet mij het meest denken aan de geur van hout en ballonnen. Hoewel deze geur sterk aanwezig is als je de bodymilk smeert, vervaagd deze geur echt heel snel weer. 

 

Hoewel ik de geur niet echt lekker vind, smeert de bodymilk wel heel fijn en zorgt het voor een soepele en zachte huid. 

Deze bodymilk is te bestellen voor €10,99*

* Op moment van schrijven

#gekregen

Reactie schrijven

Commentaren: 0