· 

Review Ohyo

Deze week een review van twee producten van Ohyo. De producten die ik getest heb, zijn de 500ml waterfles en de gloednieuwe Ohyo tas! De waterfles heeft een inhoud van 500ml en kan ingevouwen worden tot een klein formaat. De fles is beschikbaar is blauw, groen, roze, wit, blauw-rood en geel. De tas die ik getest heb is beschikbaar in blauw, donker blauw en rood. De tas is ongeveer 30 cm hoog en 40 cm breed. De tas kan gebruikt worden als laptoptas, deze past er perfect in, maar kan ook gebruik worden als boodschappentas door het grote vak. 

De tas en de waterfles worden verkocht als een pakket. Toch is het echt niet zo dat je deze altijd samen moet gebruiken. De eerste keer dat ik de fles wilde gaan gebruiken, was ik erg bang dat de fles ging lekken vanwege de bovenkant van de fles. Ik heb vaak mijn laptop mee als ik de deur uit ga, waardoor het erg belangrijk was dat de waterfles niet zou lekken. Gelukkig is de fles volledig waterdicht. De fles kan volledig opgevouwen worden als de fles leeg is, wat super handig is, zo neemt het geen onnodige ruimte in beslag. De fles heeft een fijn tuitje wat ervoor zorgt dat je gemakkelijk kan drinken. 


De tas heeft een fijne grootte, het onderste gedeelte is namelijk erg smal, maar precies groot genoeg voor een laptop. Met een laptop erin zit de tas wel vol. Achter het blauwe gedeelde wat je op de foto ziet, zit nog een vak, deze loopt door tot zwarte gedeelte bovenaan de foto. Daar zit namelijk nog een rits en dit vak kan je helemaal vol stoppen met boodschappen. Dat is super handig! De tas voelt erg stevig aan en is ook waterdicht. 

Mijn eindoordeel: een fijne, compacte tas waar toch veel in kan van goede kwaliteit, en een fijne waterbeker die ook compact op te vouwen is. 

Deze tas is te bestellen voor voor €40*

* Op moment van schrijven

# gekregen


Reactie schrijven

Commentaren: 0