· 

Review We Love The Planet

Deze week een review van een erg lekker product. Namelijk een van de diffuser van We love the planet. De diffusers van We Love The Planet zijn beschikbaar in zes heerlijke natuurlijke geuren, alle zes uniek in hun eigen karakter! Drie geuren op basis van 100% essentiële oliën en drie geuren in Natural Fragrance (natuurlijke parfum). Deze geuren worden uitsluitend gemaakt van natuurlijk onttrokken essentiële oliën.

Door de etherische oliën gaan onze diffusers minimaal 2x zo lang mee als andere diffusers. De gemiddelde gebruiksduur bij de 200ml diffusers ligt tussen de 32 – 36 weken bij normaal gebruik. (2-3 stokjes). De geur die ik heb getest is: Spiritual Spa 50ml. 

In de vervakking zit een glazen flesje met 50ml geurolie, houten geurstokjes van gewassen en gedroogd riet, genaamd Sida Rhombifolia Linn, en een gebruiksaanwijzing. 

 

 

Spiritual Spa is een essentiële olie. Deze frisse geurolie ruikt naar eucalyptus, munt, lavendel en rozemarijn. De olie heeft een neutraliserende werking door de toevoeging van tea tree en basilicum. We love the planet zegt het volgende over Spa: Als je deze geur in huis hebt staan, waan je jezelf werkelijk in de sauna. Heerlijk! En ik moet toegeven dat dat gelukt is. Van deze geur wordt ik heerlijk relaxed! Ik ben dol op frisse geuren zoals eucalyptus en munt. Lavendel vind ik daarintegen iets minder lekker. De frisse geur van Eucalyptus is wat mij betreft de overheersende geur en ik vind het heerlijk! Ik heb er twee stokjes in zitten, op deze manier is de geur niet te veel aanwezig, maar zorgt het wel voor een heerlijke subtiele geur. 

Het flesje heeft een dop om te voorkomen dat het flesje gaat lekken tijdens het vervoeren. Het is de bedoeling dat je deze dop eraf haalt, daarna doe je 3 a 4 stokjes in het flesje en je bent klaar. Super simpel. Omdat ik hele lieve, maar vooral baldadige kat heb, heb ik besloten dat dat niet het beste idee was. Daarom heb ik met een mesje een een gat gemaakt in de dop. Op deze manier kunnen de stokjes er doorheen, maar kan de olie er niet uitlopen als het flesje omvalt. 

 

Mijn eindoordeel: een heerlijke geur waar je, door de hoeveelheid stokjes, gemakkelijk zelf kan bepalen hoe sterk hij is. Ook dit product is een aanrader.

De Diffuser is te koop voor €26,00*

* Op het moment van schrijven

#gekregen

Reactie schrijven

Commentaren: 0