· 

Review SUCK UK

Deze week een review van iets waar ik erg naar uit keek, namelijk de Wereldbol van SUCK UK. Ik ben dol op reizen en ik wil het liefst de hele wereld zien. En wat ik dan helemaal leuk vind, is om bij te houden waar ik allemaal geweest ben. Ik heb al jaren een kras-wereldkaart, waar je de landen waar je geweest bent kan krassen zodat er een kleur zichtbaar wordt. Omdat je op deze wereldbol kan 'pinnen' waar je allemaal geweest bent, of waar je nog naar toe wil, was ik dus super enthousiast om deze wereldbol te testen. 

Deze wereldbol werd geleverd in doos met bubbeltjesplastic. In de doos zitten verschillende onderdelen. Deze wereldbol wordt namelijk geleverd als een mini bouwpakket. Het is de bedoeling dat je de verschillende onderdelen in elkaar zet. De wereldbol zelf is van kurk. Naast de wereldbol zat er een standaard in de doos, en 5 punaises. 

suck-uk-cork-globe
suck-uk-cork-globe

De kwaliteit van de bol is goed en de bol ziet er leuk uit. Voor iemand die vooral kleinere landen en eilanden heeft gezien, vind ik de punaises iets te groot en niet kleurrijk. Na wat onderzoek op internet, heb ik besloten om de punaises te vervangen door knopspelden in verschillende kleurtjes. 

 

Mijn eindoordeel: een super leuke wereldbol waardoor je je nog meer kan gaan verheugen op alle reizen die je nog wil gaag maken. 

De wereldbol van SUCK UK is voor €109,95* op Bol.com

* Op moment van schrijven

#gekregen


Reactie schrijven

Commentaren: 0