· 

Review Lush Sleepy

Ik ben al jaren fan van de Lush, twee weken geleden kreeg ik van mijn lieve vriend twee heerlijke Lush producten voor mijn verjaardag. De bodylotion Sleepy, en de scrub Rub Rub Rub. In deze review zal ik de bodylotion Sleepy testen. 

Lush-Sleepy-Bodylotion-vegan-review-ervaring
Lush-Sleepy-Bodylotion-vegan-review-ervaring

Sleepy is een bodylotion met Haver, Lavendel, Tonka Absolue en Cacaoboter. Als je het potje opendraaid, komen er velden met lavendel op je af. Gezien het feit dat ik lavendel helemaal niet lekker vind, is dit niet helemaal mijn ding. Maar, naast de lavendelgeur, ruik je ook een duidelijke andere geur, ik denk dat dit de cacao boter is. Deze geur is echt heerlijk, én blijft lekker lang hangen. De lavendelgeur wordt al snel minder sterk. 

 

Zodra ik het de bodylotion op mijn huid smeerde, merkte ik hoe heerlijk goed het smeert.  De bodylotion smelt in je handen en als smeert als boter. De heerlijke geur is sterk en super rustgevend. Van deze bodylotion word je echt relaxed.  

Lush-Sleepy-Bodylotion-vegan-review-ervaring

Na het gebruiken van deze bodylotion is mijn droge huid helemaal niet meer droog. Deze pot zal ik tot op de laatste druppel gaan gebruiken. Deze bodylotion is volledig vegan. 

 

Ik heb een pot van 215gr getest. Deze is te koop voor €20,95* 

Er is ook een kleinere pot van 95gr. Deze kost €11,95*

* Op moment van schrijven

Lush-Sleepy-Bodylotion-vegan-review-ervaring
Lush-Sleepy-Bodylotion-vegan-review-ervaring

Reactie schrijven

Commentaren: 0