· 

Foodreview Tony's Chocolonley

Chocola, toch wel de grote zwakte van de vrouw. Chocola van Tony's Chocolonely hoort toch wel bij mijn favorieten. Tony's Chocolonely is voor mij net zoals Ben & Jerry's, het kost wat extra, maar dat is het zeker waard! In het artikel over  Tony's, te vinden onder het kopje food, kun je lezen dat Tony's goed bezig is om 100% slaafvrije chocola te maken, super goed dus, maar dan is de grote vraag, is deze chocola ook wel lekker?

 

Daarom ben ik afgelopen week naar de Tony's store in Amsterdam geweest om de chocola te proeven! Voor chocolalovers, en daar ben ik er zeker een van, is deze winkel echt een droom, een soort chocoladehemel. Overal waar je kijkt zie je chocola die je nog mag proeven ook! Ik heb verschillende chocola geproefd en er één uitgekozen voor een review. Een voor mij nieuwe smaak, donkere melk pretzel toffee. 

Tony-chocolonely-dondere-melk-pretzel-toffe-review-ervaring

Het eerste wat mij opviel toen ik de reep ging proeven, waren de grote stukken pretzel. Dit zorgde ervoor dat je de pretzel ook echt terug proeft. De pretzel gaat echt super goed samen met de toffee, het zout van de pretzel en de toffee vormen samen een soort salted caramel. Jammie! 

 

Wat ik heel gek vind aan deze reep is dat het donkere chocola is. Het is melkchocola, maar door de hoeveelheid cacao die er in zit, smaakt het als een combinatie van melk en puur. Dit vond ik verwarrend, maar wel heel lekker! Door de grote hoeveelheid cacao is de reep, ondanks de toffee niet super zoet. 

Tony-chocolonely-dondere-melk-pretzel-toffe-review-ervaring

Mijn eindoordeel van deze reep is, zoals je misschien al verwacht, dus heel goed! De combinatie pretzel toffee had ik nooit zelf bedacht, maar het is echt heel lekker samen. Ik heb er een favoriet bij!

 

Wat is jouw favoriete Tony's reep? Laat het hieronder weten in de reacties!

 

 

Hieronder nog een aantal foto's van de Tony's store!

Op de site van Tony's kun je alle smaken vinden!

 

Donkere melk pretzel toffee is te bestellen v.a. €3,05* 

 

#gekregen.

* op moment van schrijven

Tony-chocolonely-store-dondere-melk-pretzel-toffe-review-ervaring
Tony-chocolonely-store-dondere-melk-pretzel-toffe-review-ervaring
Tony-chocolonely-store-dondere-melk-pretzel-toffe-review-ervaring
Tony-chocolonely-store-dondere-melk-pretzel-toffe-review-ervaring

Reactie schrijven

Commentaren: 0