· 

Review Dopper

Misschien herken je hem wel van het artikel, de Dopper! Ik heb de dopper getest en zal hieronder mijn mening geven. 

 

Dopper-blauw-review-ervaring

Voordat ik ooit zelf een Dopper gebruikt had, gebruikte ik altijd en 0,5L fles. Ik vulde dat flesje dan met water en nam het mee naar school, naar de stad of naar een andere activiteit buitenshuis. Klinkt best wel prima toch, waar heb je dan een Dopper voor nodig?

 

Daar ben ik na het uitproberen wel op terug gekomen. Wat ik namelijk super fijn vind aan een Dopper, is dat je hem goed schoon kan maken. Misschien ken je het wel, als je een normaal plastic flesje gebruikt, wordt deze na een vrij korte tijd vies, het flesje ruikt ook niet meer zo fris. Schoonmaken gaat niet zo gemakkelijk en dus gooi je hem weg, kleine flesjes kun je immers niet inleveren, en koop je een nieuwe, dat is tenslotte het gemakkelijkst.

 

Je raadt het al, elke keer een nieuw flesje is dus super slecht voor het milieu. De Dopper is voor mij een uitkomst, ik vul de Dopper keer op keer met kraanwater en ik hoef geen flesjes meer weg te gooien.  

 

Misschien vind je het allemaal iets te positief klinken, er zijn vast wel nadelen aan het product. Maar nee, wat mij betreft zijn er geen nadelen aan de Dopper, het enige wat ik verder niet gebruik, is het drinkbekertje. Op de foto hierboven zie je dat je de dopper kan gebruiken als normaal flesje, en je kunt het bovenste stuk eraf draaien om dit vervolgens als beker te gebruiken. Dat gebruik ik verder niet. 

 

Ik ben dus super tevreden over de Dopper en zal hem ook zeker nog lang gaan gebruiken. 

 

Wat is jouw ervaring met de Dopper? Laat het hieronder weten in de reacties!

 

De Dopper is te bestellen v.a. €12,50*

Je kunt ook een Dopper personaliseren!

 

 

 

 

 

 

Deze review is niet gesponsord.

*Prijs op het moment van schrijven

Dopper-groen-review-ervaring
Dopper-groen-review-ervaring-met-kat

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Emmie (dinsdag, 03 oktober 2017 09:11)

    Ik was ook superblij met mijn dopper, alleen moet je goed opletten dat als je hem schoonmaakt, je de rubberen rand onder de dop meeneemt! Daar kruipt namelijk heel snel schimmel in...